Skip to content

Col·laboració amb Grup Pitàgora

En el marc de la col·laboració que des de fa anys mantenim amb Grup Pitàgora, hem participat en el vídeo divulgatiu on s’exposen aspectes rellevants en temes de formació i de gestió de persones.

Jaume Arqués, director de Recursos Humans d’ARCASA, va destacar el paper de les persones com el valor real de les empreses.

Va explicar la necessitat d’enllaçar els aspectes tècnics i emocionals; la importància d’identificar el talent dins de les organitzacions i especialment, de promoure el talent femení.

Va prioritzar els valors de l’empatia i la humilitat com els que han de guiar la gestió del departament de recursos humans.

Finalment, va identificar els reptes de futur d’ARCASA:

–  Continuar amb la transformació Digital
–  Promoure la cultura de noves col·laboracions
–  La sostenibilitat, com a eix de desenvolupament
–  La gestió d’equips i persones

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!